Agent u korisničkoj podršci na njemačkom jeziku

 

Doveo si znanje njemačkog jezika gotovo do savršenstva i najveće zadovoljstvo ti je rješavanje problema i zadovoljan korisnik? Sukladno tvojim preferencijama, možeš sam izabrati na kojem ćeš projektu raditi; ovisno o tome koje područje te zanima, koliko sati tjedno možeš raditi te želiš li raditi od doma ili iz ureda. Pridruži se našem timu na poziciji:

Agent u korisničkoj podršci na njemačkom jeziku (m/ž)

Što možeš očekivati od nas?

•    Plaćen inicijalni trening kako bi ti olakšali početak rada
•    Razvijanje komunikacijskih vještina na njemačkom u razgovoru s izvornim govornicima
•    Rad u nekoliko smjena kako bi mogao fleksibilno planirati svoje vrijeme
•    Dva slobodna dana u tjednu za opuštanje i odmor
•    Naknadu za prijevoz ili subvencioniran trošak parkirnog mjesta
•    Bonus dobrodošlice u iznosu do 3.000,00 kuna
•    Varijabilni dio plaće ovisno o rezultatima
•    Stabilno zaposlenje u rastućem međunarodnom poduzeću
•    Razvoj tvoje karijere kroz napredovanje
•    Dodatne bonuse i pogodnosti

Što mi očekujemo od tebe?

•    Aktivno znanje njemačkog jezika u pismu i govoru
•    Znanje engleskog je dobrodošlo
•    Komunikativnost i usmjerenost na rješavanje problema
•    Timski duh, vještinu multitaskinga, dobro upravljanje vremenom
•    Odlično snalaženje na računalu i brzo usvajanje novih znanja

Koji će biti tvoji zadaci?

•    Pružanje korisničke podrške u skladu sa zahtjevima projekta
•    Pravovremeno odgovaranje na sve upite korisnika
•    Komunikacija na njemačkom jeziku usmenim i pisanim putem
•    Osiguravanje visoke razine kvalitete usluge i zadovoljstva korisnika
•    Administriranje svih poziva i upita u internim sustavima

 

Ako želiš iskoristiti svoje znanje jezika i zadovoljan korisnik ti je najveća nagrada, prijavi se putem obrasca niže!