Pismo nastavka poslovanja

Novosti Objavljeno:  18.03.2020

Izvanredno stanje koje je nastalo pandemijom novog koronavirusa (SARS-CoV-2) i bolesti koju on uzrokuje (COVID-19) uzrokovalo je velike promjene u svakodnevnom poslovanju u svijetu. Adecco Grupa od početka pandemije aktivno radi na smanjenju rizika zaraze, ne samo za svoje zaposlenike, već i za sve naše klijente, radnike i kandidate.

Donosimo pismo o kontinuiranosti poslovanja, koje vam upućuje Miro Smrekar, voditelj Adriatic regije:

Poduzimamo sve potrebne funkcionalne mjere kako bi osigurali funkcionalnu interoperabilnost i potrebnu podršku za kontinuiranost poslovanja za sve naše partnere, neovisno o tome jesu li kompanije ili radnici. Imajući to na umu, garantiramo nastavak osnovnih funkcija zbog naše kombinacije ponašanja i tehnologija koje nas danas stavljaju u poziciju u kojoj možemon održati razinu usluge i odaziva.

Svi radnici Grupe i timovi koji rade u uredima diljem države u mogućnosti su raditi na brz način, te su i opremljeni za takav rad, budući da se taj model razvijao zadnje dvije godine. Svi su radnici opremljeni službenim laptopima i pametnim telefonima kojima mogu pristupiti našim osnovnim upravljačkim sustavima. Sustavi i aplikacije se nalaze na Cloudu, s pristupom na daljiinu, što osigurava geografsku i virualnu skalabilnost i redundanciju.

U isto vrijeme, organizacija prihvaća sve potrebne zaštitne mjere kako bi osigurala nastavak rada, a da se aktivnosti za koje je potrebna fizička prisutnost izvrše u skladu sa zakonskim regulativama vezanima uz putovanja i zaštitu zdravlja na mjestu rada.

 

Miro Smrekar se u pismu upućenom svim partnerima Adecca osvrnuo i na promjenu u selekcijskom procesu, kontakte s klijentima i administratorima, ali i stanje kriznog stožera unutar kompanije.

 

Selekcijski proces i intervjui s kandidatima se odrađuju, dijele i na njih se komentira putem inovativnog sustava za video-intervjue i provjeru kompetencija, koji smo konsolidirali u zadnje dvije godine. Sustav nam omogućava provjeru kandidata, odrađivanje testova i procjenu bez potrebe za fizičkom prisutnošću.

Imamo i ažurnu bazu podataka, s više od 1,5 milijuna kontakata, koja nam omogućuje da potrebe za radnicima ispunjavamo brzo i efikasno, pritom izabirući najboljeg mogućeg kandidata za otvorenu poziciju.

Naši stručnjaci mogu uspostaviti vezu s klijentima i partnerima preko online platformi za video pozive, poput Skype for Business i Microsoft Teams platformi. Zahvaljujući njima, mogu razmjenjivati dokumente, informacije te organizirati virtualne sastanke.

Sustavi za obraćun plaća privremenim zaposlenicima i dalje je aktivan, njime upravljaju interni zaposlenici, a mogu mu pristupiti putem online kanala.

Stožer za krizni menadžment aktivan je već par tjedana – i na centralnom i lokalnom nivou. Dajemo periodične i ponavljajuće odredbe, kroz razne komunikacijske alate za naše zaposlenike. Tim za zdravlje i sigurnost, kao i krizni stožer, uvijek su dostupni za sve potrebne akcije u vrijeme trajanje krize.

Sve mjere koje je Adecco Grupa poduzela do sad ne eleminiraju rizik u potpunosti. Nalazimo se u situaciji s kojom još nikad nismo bili suočeni, ali i dalje radimo s uvjerenjem da možemo, potpuno svjesni važnosti situacije, garantirati neometane operacije za naše radnike, zaposlenike i sve partnere.