arrow-left

Svi članci

Važnost LinkedIna za osobni branding

Objavljeno
20.05.2022

Linkedln je odličan alat pomoću kojega možete izgraditi vlastiti branding. Više o savjetima vezano uz tu temu u nastavku.

Linkdeln branding

Pomoću LinkedIn brandinga možete pokazati vlastitu strast, posvećenost i stručnost što vam može pomoći oko promocije ili novog zaposlenja. Osobni branding prestao je biti rezerviran samo za lica s TV-a i Instagram influencere, već skoro svaka osoba ima online brand. Svatko može naučiti kako pristupiti online brandingu.

Linkedin
content-is-king

Odredite svoju svrhu kako bi izgradili svoj brand

Razlog zbog kojeg ovo radite može biti da bi dobili posao koji želite, no vaša svrha je ono što želite postići ili ostvariti profesionalno. Možda ste strastveni oko računovodstva i rada s brojevima i to je vaša svrha. Jednom kada saznate koje je vaša svrha, možete početi razmišljati o svojem brandu i koji je njegov cilj.

Postanite LinkedInfluencer

Aktivirajte se na LinkedInu i počnite graditi svoj brend. Na LinkedInu ste kako bi pronašli novi posao ili kako bi stekli novog klijenta. Aktivnim sudjelovanjem pokazati ćete proaktivnost i poznavanje posla kojem težite, struke ili industrije.

Za početak, fokusirajte se na slijedeće dvije taktike:

 

1) Dijeljenje sadržaja

Dijelite članke, video i druge sadržaje s provjerenih izvora, koji su tematski usklađeni s vašim brendom. Dodajte vaš osobni komentar ili osvrt na dijeljeni sadržaj. Budite pozitivni, primjerice ako se s člankom ne slažete, najčešće ga je bolje ne dijeliti nego dijeliti uz negativne komentare.

2) Objavljujte nove sadržaje

Koristite LinkedInovu platformu kako biste objavili vaše autorske članke ili druge sadržaje, kojima ćete podijeliti vaše znanje i stručnost u odabranoj temi. Kreiranje i objava novih sadržaja zahtjevaju puno vremena, no jednako puno i vraćaju u smislu primjećenosti. Svi kontakti u vašoj mreži dobit će obavijest o novom sadržaju koji ste objavili, a ako imate javni profil, vaše objave biti će vidljive i korisnicima s kojima niste umreženi.

Objavom autorskih sadržaja možete se istaknuti među ostalima u vašoj struci te steći pažnju kolega i potencijalnih poslodavaca. Fokusirajte se na kvalitetu, a ne kvantitetu. Dinamika LinkedIna puno je sporija od Facebooka ili Instagrama. U početku, dovoljna je jedna objava tjedno kako biste stekli pažnju i počeli graditi publiku. Kasnije će biti dovoljna i jedna mjesečno, ili čak i kvartalno.

Ukoliko vam fali inspiracije, možete početi s nekim laganim, profesionalnim temama, ili upotrebom nekih „soft skills“ vezanih za vašu struku. Podijelite neki alat koji ste napravili, poput Excel tablice koja vam olakšava kalkulacije ili forme nekog izvještaja. Kada steknete samopouzdanje i autorsko iskustvo, uđite u stručno zahtjevnije teme.

Učlanite se u adekvatne LinkedIn grupe

Kod odabira grupa, uz temu kojom se grupa bavi, obratite pažnju i na broj članova te koliko je grupa aktivna. Potiču li se u grupi konstruktivni razgovori i dijele zanimljivi ili korisni sadržaji? Dovoljno je da se u grupi svakih nekoliko dana vidljive korisne aktivnosti.

Kada gradite svoj osobni brend na LinkedInu, utječete na način kako vas drugi vide, što je ogromna prednost u razvoju vaše karijere. Zato iskoristite vrijeme koje provodite online za kreiranje profila i sadržaja koji najbolje opisuju vaš osobni brend. Možete biti sigurni da će vas budući poslodavac provjeriti online.

Kontaktirajte nas

Ostavite nam svoje podatke kako bismo vas u što kraćem periodu mogli kontaktirati.

Naš kontakt

Pročitajte također