Važnost LinkedIna za osobni branding

Novosti Objavljeno:  27.04.2020

Osim vještina za oglašeni posao kompanije kod budućih zaposlenika traže i strast prema stvarima koje rade. Briga oko LinkedIn brandinga prilika je pokazati vlastitu strast, posvećenost i stručnost koja vam može pomoći oko promocije ili novog zaposlenja. Osobni branding prestao je biti rezerviran samo za lica s TV-a i Instagram influencere,  već, htjeli mi to ili ne, skoro svaka osoba ima online brand.  Gledajući pažljivo smišljenje postove Instagram Influencera možemo naučiti kako pristupiti online brandingu. Ako netko može koristiti osobni branding kako bi prodao više čaja od gljiva, sigurno možemo koristiti slične tehnike kako bi „prodali“ svoje profesionalne vještine i stečeno iskustvo.

Linkedin

Odredite svoju svrhu kako bi izgradili svoj brand

Svrha nije ista razlogu. Razlog zbog kojeg ovo radite može biti da bi dobili posao koji želite, no vaša svrha je ono što želite postići  ili ostvariti profesionalno. Možda ste strastveni oko računovodstva i rada s brojevima, to je vaša svrha. Jednom kada saznate koje je vaša svrha, možete početi razmišljati o svojem brandu i koji je njegov cilj.

Postanite LinkedInfluencer

Aktivirajte se na LinkedInu i počnite graditi svoj brend. Ne gubite s uma vaš cilj. Na LinkedInu ste da bi došli do novog posla, promocije ili kako bi stekli novog klijenta. Aktivnim sudjelovanjem pokazati ćete proaktivnost i poznavanje posla kojem težite, struke ili industrije.

Za početak, fokusirajte se na slijedeće dvije taktike:

Važnost sadržaja u marketingu

1) Dijeljenje sadržaja

Dijelite članke, video i druge sadržaje s provjerenih izvora, koji su tematski usklađeni s vašim brendom. Dodajte vaš osobni komentar ili osvrt na dijeljeni sadržaj. i,  kao najvažnije, budite pozitivni. Ako se s člankom ne slažete, najčešće ga je bolje ne dijeliti nego dijeliti uz negativne komentare.

2) Objavljujte nove sadržaje

Koristite LinkedInovu platformu kako biste objavili vaše autorske članke ili druge sadržaje, kojima ćete podijeliti vaše znanje i stručnost u odabranoj temi. Kreiranje i objava novih sadržaja zahtjevaju puno vremena, no jednako puno i vraćaju u smislu primjećenosti. Svi kontakti u vašoj mreži dobiti će obavijest o novom sadržaju koji ste objavili, a ako imate javni profil, vaše objave biti će vidljive i korisnicima s kojima niste umreženi.

Objavom autorskih sadržaja možete se istaknuti među ostalima u vašoj struci te steći pažnju kolega i potencijalnih poslodavaca.  Fokusirajte se na kvalitetu, a ne kvantitetu. Dinamika LinkedIna puno je sporija od Facebooka ili Instagrama. U početku, možda jedna objava tjedno da biste stekli pažnju i počeli graditi publiku. Kasnije će biti dovoljna i jedna mjesečno, ili čak i kvartalno.

Ako vam fali inspiracije, možete početi s nekim laganim, profesionalnim temama, ili upotrebom nekih „soft skills“ vezanih za vašu struku. Podijelite neki alat koji ste napravili, poput Excel tablice koja vam olakšava kalkulacije ili forme nekog izvještaja. Kada steknete samopouzdanje i autorsko iskustvo, uđite u stručno zahtjevnije teme.

Učlanite se u adekvatne LinkedIn grupe

Kod odabira grupa, pored teme kojom se grupa bavi, obratite pažnju i na broj članova te koliko je grupa aktivna. Da li se u grupi otvaraju konstruktivni razgovori i dijele zanimljivi ili korisni sadržaji? Pri tome se opet prisjetite da niste na Facebooku. Dovoljno je da se u grupi svakih nekoliko dana vidljive korisne aktivnosti.

 

Danas kada, gdje god bacite pogled, ugledate nekog tko se predstavlja kao influencer, vrijedi se prisjetiti osnovne definicije tog pojma. Influencer je netko tko utječe na način kako drugi gledaju. Kada gradite svoj osobni brend na LinkedInu, vi utječete na način kako drugi vide vas, što je ogromna prednost u razvoju vaše karijere. Zato budite influencer i iskoristite vrijeme koje provodite online za kreiranje profila i sadržaja koji najbolje opisuju vaš osobni brend. Možete biti sigurni da će vas budući poslodavac provjeriti online. Pobrinite se o tome kako će vas vidjeti.