11. 10. 2018

Administrativni referent (m/ž) – Zagreb

RegijaGrad Zagreb

Vrsta posla:Specijalističke i management pozicije


Opis
 
User-added image

Za našeg klijenta, trgovačku kuću koja se bavi uvozom i distribucijom prehrambenih proizvoda, tražimo motiviranu i odgovornu osobu za rad na poziciji:

Administrativni referent (m/ž) - Zagreb
 
ODGOVORNOSTI

•    Briga o uvozu i izvozu robe, carinjenju te podnošenje izvještaja prema instritucijama vezanih uz uvoz prehrambenih proizvoda
•    Dnevno izvještavanje, komunikacija s kupcima i dobavljačima
•    Organiziranje prijevoza robe i nadgledanje aktivnosti povezanih sa skladištem, logistikom, distribucijom, računovodstvom i ostalim uključenim stranama
•    Obavljanje poslova robno-materijalnog knjigovodstva (npr. izrada ulaznih kalkulacija)
•    Priprema mjesečne dokumentacije za izradu mjesečnog izvještaja (npr. računa dobiti i gubitka)
•    Obavljanje ostalih poslova po nalogu rukovoditelja


UVJETI

•    Minimalno 2 godine iskustva rada na istim ili sličnim poslovima
•    Izvrsno poznavanje rada na računalu (MS Office)
•    Pedantnost, odgovornost i samostalnost u radu

NUDIMO

•    Ugovor na neodređeno s probnim radom od 6 mjeseci
•    Fiksnu plaću
•    Profesionalnu radnu okolinu

Ukoliko ste zainteresirani za navedenu poziciju i udovoljavate navedenim kriterijima pošaljite nam svoj životopis najkasnije do 18.10.2018. godine.

Adecco Hrvatska d.o.o. ishodilo je dozvolu za obavljanje djelatnosti u svezi sa zapošljavanjem Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva klasa: UP/I-102-02/03-04/07 od 05.06.2003.
 
Prijavite se! Cancel

Broj oglasa JN -102018-14910