03. 08. 2018

Asistent u računovodstvu i očitanjima (m/ž) – Zagreb

RegijaGrad Zagreb

Vrsta posla:Specijalističke i management pozicije


Opis
User-added image

Za našeg klijenta tražimo motiviranu, pedantnu i odgovornu osobu na poziciji:
 
Asistent u računovodstvu i očitanjima (m/ž) – Zagreb 

ODGOVORNOSTI:
•    Izrada mjesečnih izvještaja
•    Ažuriranje baze podataka kupaca
•    Komunikacija s distributerima i korisnicima
•    Rješavanje upita korisnika, kreiranje ponuda
•    Knjiženje izvoda, faktura i odobrenja
•    Ostali administrativni poslovi prema potrebi    

UVJETI:
•    Minimalno SSS (ekonomskog usmjerenja)
•    Izvrsno poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
•    Izvrsno poznavanje MS Office paketa (s naglaskom na Excel)
•    PREDNOST: Dobro poznavanje programskog sustava SAP
•    Iskustvo u knjiženjima, izradi faktura te poznavanje i razumijevanje poreznih propisa RH
•    Iskustvo u sastavljanju izvještaja
•    Iskustvo rada u multinacionalnom okruženju
•    Komunikativnost, proaktivnost i samostalnost u rješavanju problema
•    Fleksibilnost, sklonost timskom radu i profesionalnoj suradnji

NUDIMO:
•    Rad na puno radno vrijeme 
•    Mogućnost dugoročnog razvoja unutar kompanije
•    Rad u jednoj od vodećih internacionalnih kompanija unutar područja rada
•    Mogućnost profesionalnog rasta, usavršavanja i napredovanja
•    Ugodnu i dinamičnu radnu atmosferu


Ukoliko ste se prepoznali u gore traženom profilu i želite razvijati svoju karijeru u poticajnoj i profesionalnoj radnoj okolini pošaljite nam svoj životopis najkasnije do 20.08.2018. godine.

Adecco Hrvatska d.o.o. ishodilo je dozvolu za obavljanje djelatnosti u svezi sa zapošljavanjem Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva klasa: UP/I-102-02/03-04/07 od 05.06.2003.
 
Prijavite se! Cancel

Broj oglasa JN -082018-11913