04. 01. 2019

Specijalist korisničke podrške na njemačkom i engleskom jeziku (m/ž) – Zagreb

RegijaGrad Zagreb

Vrsta posla:Proizvodnja, ugostiteljstvo i administracija


Opis
User-added image

Adecco Grupa, sa sjedištem u Zürichu u Švicarskoj, vodeći je svjetski lider u pružanju HR usluga. 
Za našeg klijenta, uglednu internacionalnu kompaniju Assist Digital, tražimo komunikativne, ugodne i motivirane osobe za poziciju:


Specijalist korisničke podrške na njemačkom i engleskom jeziku (m/ž) – Zagreb


Zašto bi me zanimao rad u korisničkoj podršci?

-    Zato što želiš aktivno koristiti i dodatno usavršiti svoje znanje njemačkog jezika
-    Uz to, imaš priliku usavršiti svoje komunikacijske vještine i naučiti kako ispravno poslovno komunicirati s različitim tipovima ličnosti
-    To je odličan dodatak tvom životopisu i iskustvo koje se izrazito cijeni u poslovnom svijetu
-    S obzirom da se radi o prvoj fazi razvoja kompanije, imat ćeš realnu mogućnost napredovanja na više pozicije s porastom broja zaposlenika

Što točno trebam raditi?

-    Odgovarati na dolazne pozive i poruke klijenata i pomagati im s njihovim upitima
-    NEMA prodaje!

Kakvi su uvjeti?

-    Okruženje i atmosfera su vrlo pozitivni i motivirajući (uz fiksnu plaću od neto 5.500 kn možeš ostvariti i značajne bonuse)
-    Ured je u novom, modernom prostoru u širem centru Zagreba; dobra povezanost javnim prijevozom
-    Posao podrazumijeva usmenu i pisanu komunikaciju s klijentima, prvenstveno na njemačkom jeziku
-    No, u nekim situacijama, komunikacija će biti i na engleskom jeziku

Ok. Zanima me. Što trebam napraviti?

Za više informacija, obrati se na petra.sladic@adecco.hr.
 
Ukoliko ste zainteresirani za navedenu poziciju i udovoljavate navedenim kriterijima pošaljite nam svoj životopis na hrvatskom ili engleskom jeziku s naznakom za navedeno radno mjesto najkasnije do 25.01.2019. godine putem linka za prijavu.
Prijavite se! Cancel

Broj oglasa JN -012019-17392